onsdag 26 september 2012

Glassprovning.

Vi var ett gäng tjejer som bänkade oss i bilar för att åka på
glassprovning till Cornelia.
I den mysiga butiken fick vi provsmaka 12 olika sorter.
Jag hittade klart två favoriter, Salmiak och Choklad. Mums...de
var så goda.

Och denna marmelad hade nån provat och tyckte den var god.


Så då fick den följa med mig hem.

Nu skall jag plocka ner lite kläder i kappsäcken och bege mig bort några dagar.
Avslöjar först då jag kommer hem vart jag färden styrde.

Ha en riktigt skön helg.

M-G

5 kommentarer:

Liljas Corner sa...

Den där glassprovningen vill jag också gärna fara på. Och tänk att det finns en vingård i Sundom!

Hoppas du har en bra resa, var du än är!

nattugglan sa...

Glass i stora lass..det är livet. Marmeladen kan va god på rostatbröd. Ha så bra på din hemlis resa!!Här regnar det..kanske solen skiner dit du ska?

Livet på Vestergård sa...

Ha det så bra på färden!

Vform sa...

Trevlig resa önskar jag också!!
Spännande att få höra sen ;O)

GILLAR den där marmeladen!
Brukar använda den till bla. kött!

Lyckoslanten sa...

Cornelia är det perfekta stället för en sådan träff och nu hoppas jag att färden blev lyckad! :o)