onsdag 3 mars 2010

Presenter

I kväll har jag varit ut på en promenad,
men usch vilket väder!! Det var inte plogat
på flera ställen så det var att "pulsa"
fram i snön och det tog ont i ansikte när
snön blåste.
Men nu efter duschen är det riktigt skönt.

I ett föregående inlägg lovade jag att visa
några födelsedags presenter som jag fick.
Den här fina klockan fick jag av syster med
familj och den är så läcker på väggen i köket.



Och av mamma och pappa fick jag bl.a en söt
liten ängel. Tyckte att den skulle passa bra
i min bur.


Nu har jag också fått hem den fina kurbits
målade hästen som jag vann på bloggen Smycka Dig!
TACK!! Lotta.



Snart kommer jätte fina smycken till försäljning
i vår webbshop Cadora.
MISS DEE.



Miss Dee är ett helsvenskt familjeföretag som
ägs och drivs av familjen Nyström.
Alla deras smycken har designats i egen regi.

Smyckena är fria från Nickel och Bly. De använder
Rodiumpläterad mässing. Pläteringen brukar
användas på vitguld och silver och det gör smycken
mycket tåliga. Rätt skötta behåller de sin lyster
under lång tid.
Så håll utkik!! Jag tycker de är jätte fina.


♥Ha det så trevligt i snöyran!!♥
M-G

9 kommentarer:

StrandviksVillan sa...

Hej, så kul att du lämnade ett spår efter dig! Det är tydligen många i denna stad som bloggar ;)

Har aldrig tidigare hört talas om Cadora, har kikat in där lite nu. Mycket fint!

Ha det bra i snöyran!
Ann-Christine

Livet på Vestergård sa...

Vad roligt att ni börjar med smycken också. Jag ska nog hålla utkik :)
Klockan som du fick var verkligen jättefin.Buren som du visar föll mig i smaken också! Har en bur (med två fåglar i) som inte alls är så fin som din.
Ha det bra!

Harriet sa...

Va´fina presenter du fick i söndags. Grattis i efterskott ännu en gång. Intressant att följa med din blogg. Detta är verkligen ett rent nöje :)
Några bilder från månskensloppet lyckades du också med :)
God fortsättning på veckan!

Jessica sa...

Åhhh..Miss Dee är en av mina favoritsmycken!! Känner på mig att det kommer att komma fler till min samling nu :)) Ha det bra själv i yran!!

Fina presenter!

Lyckoslanten sa...

Hej! I går borde man ha hållit sig inomhus. Jag skulle åka till Jakobstad, men gav upp i Vasa. Det är ju ett plus om man ser vägen när man kör!
Fina presenter och de där smyckena kikar vi på med tiden! ;o) Ha det gott!

Nyanser av vitt sa...

Jättefina saker du visar. Ängeln passar verkligen i sin bur
Kram Agneta

Stina sa...

Jättefina saker. Vilken härlig klocka.:-) Kram Syna

Nyanser av vitt sa...

Tack bullarna var mycket goda. Jag åt 2 st och fick erbjudande om en tredje men det får ju vara någon måtta
Kram

Nyanser av vitt sa...

Tack. Och tack för att du vill vara med i min lilla utlottning.
kramis