tisdag 15 december 2009

Öken

Oj oj, jag har en bloggtorka som är lika stor som sahara.
Tur att moster inte lider av samma fenomen.

Idag har jag handlat den sista julkappen så nu får tomten
komma när som helst. Innan shoppingen var jag på lunch med
syster. Vi hade bestämt oss för att pröva ett nytt ställe nämligen
den asiatiska restaurangen Spices. Jag har varit dit en gång tidigare
men då kvällstid så nu jag ville pröva lunchbuffen. Och det var jättegott!
Så om ni känner för asiatiskt är det värt att pröva.

Ikväll har jag bakat till systers examensfest som vi har på lördag.
Tyvärr hade jag inte en så bra bakdag så hälften av det jag gjorde
blev inte så jättebra. Det blir att fortsätta baka imorgon också.


M

3 kommentarer:

Nyanser av vitt sa...

Hej Maj-Gun
Är det bådas namn?
Tack för att ni är med i min julutlottning.
Sköt om er!
kram Agneta

Lyckoslanten sa...

Aha, nu först tändes en låga. Trodde nästan att moster och jag var en och samma person, eller mosters syster. Men det är ju du och moster. Det där är ju stjärnklart! ;o)

Moster och jag sa...

Skall ge en liten förklaring, vi är två som skriver på vår blogg "moster och jag". Maj-Gun(jag)är moster och skriver tillsammans med min syster dotter Malin.