söndag 11 oktober 2009

sol,SOL.....

I dag har jag mest jobbat med att stryka och
vika ner i kappsäckarna. Yes,yes... vi är på väg
på semester till solen, hoppas vi i alla fall.
I morgon bitti sätter vi oss i buss och kör ner
mot vår huvudstad för att flyga i väg till CYPERN.

Lite svårt är det här packande i alla fall för jag
tar alltid med för mycket kläder. Tänker att
kanske så behövs det å det.....
Men jag har också hunnit med ett gymmpass,
svettigt värre var det.

Det har klagats här i huset att det är nåt som
doftar väldigt starkt och inte alls bra för allergiker.
I garaget hittade jag boven... en väldigt vacker bov
dessutom, men doftade gjorde den verkligen.


Min trumpetblomma hann inte börja blomma ute före
det blev kallt så jag flyttade in den i garaget och
nu blommar den så vackert och doftar gott. nästan för
starkt.

I lördags var vi ner till villan och plockade in
de sista sakerna in för vintern. Det var en riktigt
härlig höst dag, vattnet hade verkligen var högt
några dagar före. Vass hade kommit långt upp på gräsmattan.


Nej, nu är det dags att gå och knyta sej några timmar.
Hastlavista!!!

Inga kommentarer: