torsdag 21 maj 2009

Dimission

Igår var jag på dimission, jag fick nämligen mitt betyg. Eftersom det var andra gången jag blev klar så har jag varit med förr men det var en riktigt fin dimission. Jag fick till och med stipendium och det hade jag absolut inte räknat med så det var en rolig överraskning. Tyvärr hade dom stavat fel på mitt betyg så de skulle fixa ett nytt åt mig.

Efter dimissionen var vi och åt till Rosso. Jag fick en datadyna av syster yster och rosor av familjen. Efter ett stopp hos syster for jag hem och sov i några timmar för att orka hela kvällen. Jag skulle nämligen på middag med klassen och fira och det var tur att jag vilade lite eftersom jag kom hem först på morgonkvisten. Vi hade jättekul så det är lite trist att vi kanske inte kommer att träffas alla nån mer gång.



Mina rosor som jag fick igår

M

Inga kommentarer: