söndag 1 mars 2009

Vilket Härligt Väder!

Sista dagen på Sportlovet, Och vilket härligt väder.
Den här veckan har gått med rasande fart. Allt har inte blivit som
jag tänkt den här veckan.
Veckan började med att få hjälp åt pappa som inte alls mådde bra.
Han blev intagen på sjukhus och har varit där hela veckan.

Måndagkväll var det Pörteloppet, jag serverade varm saft, blåbärssoppa
och annat tilltugg som hör till långlopp...
Blommorna har jag fått omplanterat, och de var på tiden. I fjol blev det inte
gjort så det fanns mest rötter och ingen jord.
Och ett besök till Tuuri hör också sportlovet till. Det är ju inte så
billigt nöje!!!
Och i slutet av veckan har vi firat min födelsedag. Till det har huset
städats upp, behövdes verkligen.
På lördagkväll var släkten hit på födelsedagskalas.
Så i dag känns det som om jag bara skall slappa och slöa.
Pojkarna har planer på att åka till villan och köra med skotern.
Men jag stannar nog hemma. I kväll är det ju gymmet som kallar.
Ha en skön söndag!

M-G









Inga kommentarer: