söndag 15 mars 2009

Slalom

I går var det premiärtur att åka slalom för mig
den här säsongen. Och jag har kvar alla armar och
ben.
Jag och barnen åkte med sportklubben till Parra.
Fick åka gratis buss dit. Åkte slalom i 4 timmar
så benen var rejält ömma och trötta.
Mitt i körandet fick vi avnjuta plättar,korv,saft,
kaffe,bulla godis ja massor med mumsiga saker. Inte
illa det!!
Vädret var kanske inte det bästa, snöade mest hela dagen.
I början blev vi ganska våta för det var nästan
regn blandat snö.

Här är några foton som jag tog.







På kvällskvisten då vi kom hem hade gubben bastun varm
och efteråt fick vi pizza som han gjort. Inte illa de heller!!
Och tillsist på kvällen tittade vi på melodifestivalen från
Sverige. Intressant avslutning. Låten som vann var kanske
inte den jag trodde skulle vinna. Men jag tycker det är en
fin låt. Gillar lite opera betonade låtar.
Ha en skön söndag!

M-G

Inga kommentarer: