onsdag 4 mars 2009

Parkloppet

I går kväll var det parkloppet här i Pörtom.
Många skidare kom för att tävla. Byn livades
upp för några timmar.
Vädret var också helt perfekt, några minusgrader.
Skidspåret var också helt perfekt.

Korv,kaffe ,limsa,bulla och godis fanns det att
köpa. Men inte för den som försöker godisstrejka!!

Min uppgift i går kväll var att plocka fram priserna
till olika åldersgrupper.
Om ni inte vet det förr så är Pörtom Parkloppet
känd för sina fina priser. Alla skidare får själv välja

pris från ett överfyllt bord med olika saker. De bästa
sakerna går kanske först, men alla har vi olik tycke
och smak.. I alla fall verkar alla vara nöjda med sina
saker.

Har förnyat lite här hemma med nya svarta ljusfat
från cadora, är någon intresserad så är det att gå in

www.cadora.fi och titta. För tillfället går det ganska
mycket i svart i vardagsrummet nu så ja
g tycker de
passar perfektSist jag var till Ikea köpte jag en ny bordslampa
till vardagsrummet också. Den tycker jag också är
jätte häftig. Han som jag bor med tycker kanske inte
riktigt som jag.....

Nu börjar det bli dags för mej att åka till biblioteket
och sedan ut och stavgå.

M-G

Inga kommentarer: