söndag 25 januari 2009

Till förra kommentaren vill jag hälsa att
jag INTE saknar vaxproppen!!!



Söndag kväll igen. Veckorna bara rasar
iväg. I dag har jag tillbringat dagen
med min kära släkt. Ätit mycket go
d mat
och kakor.Alltid trevligt när släkten

träffas, för det blir inte så ofta som
man vill.
Efter alla godsaker jag ätit så fanns det
inget annat att göra utan att gå ut 1
timme och stavgå. Så nu är allt bra.

I morgon kväll har jag glaskursen.
Det
är lite ide´torka vad jag skall börja

med. Den här lampan lagade jag före jul.
Jag tycker den är riktigt fin när den
lyser upp i vintermörkret


I morgon är det klubbskidtävling för barnen. Men
jag undrar verkligen om det finns tillräckligt med
snö. Helst ska väl de vilja sitta hemma framför tv-n
eller datorn. Och BANDYPOJKARNA har match imårron.
Alltså mycket händer måndagkväll 26.01.2009

Roligt med kommentarer! Hoppas ni som läser
sätter ett bokmärke efter er.
Ha de så bra!


M-G

Inga kommentarer: